maandag 27 augustus 2012

Diva Challenge 84

De opdracht van de Diva van deze week was om een blinde lijn te zetten en daar een zentangle van te maken. Nou dit was mijn lijn en mijn patroontjes keuze! Ik had geen foto van te voren van de blinde lijn gemaakt,maar was meteen gaan tangelen. De originele lijnen heb ik na het tangelen iets dikker aangezet, je kunt ze nog zien,maar het was leuker geweest als ik van het origineel eerst een scan had gemaakt! Heb hem ernaast gelegd en geprobeerd zo goed mogelijk de lijnen na te maken.!

9 opmerkingen:

  1. Great blind string makes for a great tangle!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice choise of tangles!

    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke patroontjes gekozen hoor. Ik vind je string ook goed met dat rechte stuk. Ik heb meestal ronde lijnen in mijn string, ik ga ook eens proberen om hem recht te trekken denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Carmela.. Lijkt wat op één van onze weekuitdagingen hé.. haha.. en ik zie dat je heel wat van mijn lievelingspatroontjes hebt gebruikt!.. mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carmela,
    Heb je gevonden hoor. Ben gelijk volger geworden. Voor dat je nog maar een week online bent heb je al veel berichtjes gepost.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow! great job. Love all the paradox!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carmela.
    Leuk dat je zo,n plezier hebt in zentanglen. Gelukkig staan er een hoop patronen op internet waar je uit kan kiezen. Ik ben benieuwd welke ze de volgende week in de aanbieding heeft!.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Really nicely done, Carmen. You really followed your string well.

    BeantwoordenVerwijderen