vrijdag 26 oktober 2012

Celtic Challenge 11

 De Keltische Uitdaging van deze week was een kerstboom in knoopvorm en die moest dan versierd worden!
In Amerika zijn ze er altijd erg vroeg mee bezig,maar mijn kerstgevoel is er nog echt niet.
Ik heb de boom met een klein patroontje versierd,dus daar had ik me wel erg op verkeken,het is priegelwerk en je raakt soms de draad kwijt. Verder heb ik er alleen wat hartjes ingehangen,kaarsjes in gezet en toch maar wat cadeautjes getekend,hahaha. Ik geloof nu ik het zie alleen dat de cadeaudozen niet geheel kloppen qua vorm,maar dat houd het spannend!




 
 
Het sjabloon hieronder!
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Hey Carmela.. ik wist er ook niet goed blijf mee.. maar na de Sint verplicht ik me ertoe om nog eens te proberen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice Carmela. You can add this link to my Blog now. Sorry about not having the Mr Linky up. I forgot.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Carmela, maar zoals ook Magda aangeeft zo vroeg hè!

    Ik zit nog een beetje met halloween, denk aan de sint, maar Kerstmis?

    In ieder geval leuke dangles in de boom :)

    BeantwoordenVerwijderen