zaterdag 20 oktober 2012

Celtic Challenge nr 10 Judy West

Nou ,ik ben weer op een andere Zentangle Blog gestoten en deze mevrouw maakt ook sjablonen uitdagingen maar dan van Celtische knopen. Ook leuk, dit was uitdaging 10 en tevens ook de uitdaging van de Art Tangle Club. Je moest deze knoop vullen met de Coral en Teardrops patroontjes, waar ze ook het voorbeeld bij gaf. Ik heb deze invulling gemaakt en ook heb ik weer schaduw gemaakt, die volgens mij niet helemaal op de goede plaats zit. Jee zeg wat is dat schaduw aanbrengen moeilijk!

2 opmerkingen:

  1. Very nice Carmela. I like how you have decorated this pattern. Shading takes a bit of practice, but my best advice is the part that is furtherest away from you is dark and the bits that are closer are light. Hope this helps.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het erg mooi geworden Carmela. Ik vind dat je een goede balans hebt gemaakt in de manier waarop je de verschillende omlijningen hebt gevuld. Van 1 vierkant de buitenkant, en van het andere vierkant net de binnenkant. En de cirkel met veel zwart gewerkt. En wat schaduw betreft, ja dat is ook moeilijk, en het blijft een kwestie van veel oefenen en vooral gewoon doen.

    BeantwoordenVerwijderen