maandag 31 december 2012

TBO Zendala dare 38

Deze uitdaging is de laatste van dit jaar uitgebracht door The Bright Owl. Daarom vond ik ook dat hij dit jaar in 2012 af moest. In 1e instantie vond ik het maar een erg drukke en veel ronde vlakjes sjabloon en wist er niet goed raad mee. Maar zoals altijd als je begint dan volgt de rest vanzelf. Ik sta zelf altijd verwonderd van het resultaat en zo merk ik in ieder geval dat het echt intuitief door mij gevuld word en niet met voorbedachte rade. want wat gek toch dat ik nu in de meeste ronde vormen die mij eigenlijk beter liggen, allemaal streepvormige patroontjes heb getangeld. Te gek eigenlijk! Toch vind ik het resultaat niet al te gek! Heb er wel weer graag en lekker ontspannend aan gewerkt.

Voor iedereen die op mijn site komt kijken een hele goede jaarwisseling en voor 2013 weer heel veel zentangle plezier en dat  The Bright Owl en de Diva nog veel 'challenges' mogen uitbrengen! PROOST! en voor de Limburgers eine gooie roetsj! tot ziens in 2013.




de lege sjabloon hieronder.


4 opmerkingen: