zaterdag 6 april 2013

TBO Zendala dare 52 Hollibaugh

Vandaag kwam er weer een nieuwe uitdaging van The Bright Owl uit en daar kijk ik altijd naar uit,want het zijn zendala's en daar houd ik wel van! Ik houd zo wie zo van rondingen en cirkels in de sjablonen en patroontjes.
Deze zaterdag was er een extra moeilijkheidje bij de uitdaging gezet en dat was om een string door het sjabloon te maken met het patroontje Hollibaugh. Nu is me dat niet helemaal gelukt vind ik, want ik heb het Hollibaugh om de binnenste cirkels laten gan en zo is het niet echt een string,maar goed.
 Verder heb ik Z-trik gebruikt,wat een vrij nieuw patroontje is en wat ik wel erg leuk vind. en Pashalöv wat ik ook leuk vind..........
Waarom ik deze combinatie heb gebruikt is me een raadsel, ook dat er verder weinig ronde vormen zijn overgebleven. Toch ben ik wel op de een of andere manier tevreden met het resultaat. ik vind het toch een grappig geheel geworden!




En waaruit dit gemaakt is zie je hieronder!









8 opmerkingen:

  1. Very pretty Zandala. I like your choice of tangles and the overall look of your Zendala

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie zendala is het geworden.
    Een hele fijne zaterdagavond.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige zendala Carmela. Ik vind het een prachtige uitvoering van hollibaugh. Zoals Erin hem gemaakt had vond ik zelf nog al lastig, om er een mooi geheel van te maken. Ook het nieuwe Z-trik is mooi verwerkt in je zendala. Fijn weekend nog en tangle ze....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love how your Hollibaugh changed up the center in flowing lines!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like the way Holibaugh fills the circles and peeks out in several places.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. a wonderful realisation of this weeks template!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw Hillibaugh in het centrum is erg goed gelukt. Een mooi totaalplaatje.

    BeantwoordenVerwijderen