zondag 14 april 2013

TBO Zendala Dare 53



De vorm van deze sjabloon sprak me meteen aan, een beetje bloemvormig met veel ronde vormen,maar wat maakte ik erin. Naar er eventjes rustig naar gekeken te hebben wilde ik in ieder geval Phicops of een variant gaan gebruiken in de binnenste vormen. dat is gelukt,met een minimaal foutje aan de linker kant, ik was ineens de richting kwijt. Aangezien het echt handwerk is heb ik het foutje niet verdoezeld,maar gewoon erin gelaten  De ovaaltjes erboven heten Aura-Leah en de buitenste lotus bladen heb ik verdubbeld en er een variatie van Boomerang van gemaakt. Leuk om te doen en ik ben tevreden met het eindresultaat. Verrassend wat deze combinatie heeft gebracht!









En de lege sjabloon.








7 opmerkingen:

  1. i love the phicops center! reminds me to a cookie or donut. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love you choice of tangles. The simplicity of it really showcases the beauty of the template.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The center is striking! I'm not sure I could've gotten phicops to behave so beautifully.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Phicops is hier erg mooi Carmela en grappig vind ik dat foutje, dat doe ik nou ook vaak in deze tangle.
    Het geheel is een mooie zedala en erg in balans.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Phicops is idd een prachtige tangle om te gebruiken in dit sjabloon. En het grappige is dat ik ook aura-leah heb gebruikt in de zelfde vorm als jij. Ik vind je zendala erg mooi geworden, wat ik vooral goed gevonden vind is de dubbele accolades aan de rand, maakt een mooi omranding aan je phicops bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The Phicops center is a great idea. The shading really adds depth.

    BeantwoordenVerwijderen