vrijdag 21 juni 2013

ATC WU 81 Laagjes

Deze week was het de bedoeling om een cirkel te maken,deze te verdelen in meerdere ringen,dus gewoon een zendala maken en daar met verschillende patroontjes rond te tangelen. Langs de randen moest schaduw komen,zodat je goed het verschil in dieptewerking zou zien en het leek alsof de laagjes boven elkaar lagen. Je kunt deze van buiten naar binnen opbouwen. Ik heb het van binnen naar buiten gedaan. Ik vind het erg leuk om te doen en voordat ik echt van Zentangle ehoord had en wel mandala tekende,maakte ik al vaker dit soort. Ik heb weer nieuwe patroontjes gebruikt en wel in het centrum Maelstrom, de 2e ring Japan Diamond, de 3e Good Joss en de buitenrand is van mezelf. Goed geschaduwd,vooral langs de randen en heb me geweld aan moeten doen om het zichtbaar te laten zijn, hahahaha Ik vind hem wel leuk!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten