zondag 6 oktober 2013

TBO Zendala Dare 76

Het sjabloon van deze week kon me niet zo bekoren, veel rechthoekige lijnen en het geheel liet me een beetje aan een stuurwiel van een schip denken. Maar als je er aan begint en je weet een patroontje,dan gaat het meestal vanzelf. In het midden staat Ztrik, daarna heb ik AA's getangeld. In de buitenste pastillen Betweed. Heb er hier en daar een aura omheen gezet.In de buitenrand een voor mij graag gebruikt patroontje waar ik de naam nu niet zo snel van weet en in de buitenrand heb ik bolletjes Cruffle gemaakt.
Daarna schaduw aangebracht met potlood.

Nu het klaar is en ik het geheel zie vind ik hem wel aardig en is het ondanks het sjabloon toch nog een leuk geheel geworden.



8 opmerkingen:

  1. Great choice of tangles in your Zendala! Very nicely done!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really nice choice of tangles. I love your Betweed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You did a fantastic job here. I love what you did in the rectangular shape. I also looked the way you uses Cruffle.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dat niet vaak zo? Je ziet pas als het klaar is, hoe mooi iets is geworden. Zo ook met deze; ik vind het mooi met die zwarte stukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is zeker erg leuk geworden.
    Het was absoluut een lastige template, maar jij hebt er een prachtige zendala van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good choice of tangles and I like the added balls. Great balance of dark and light.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I totally agree with Sue, really wonderful balance - this is how things in black & white / grayscale should be done!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice like work on this. Like the solid background.

    BeantwoordenVerwijderen