vrijdag 15 november 2013

ATC WU 102

Weekuitdaging 102 was een zeer onrustige en had ook als titel Onrust! Je mocht een mandala voorbeeld van ene Ben Kwok uitprinten en gebruiken om er in te tangelen. Nu had ik die ook al uitgeprint ,maar bij het zien ervan werd ik al zeer onrustig,laat staan dat ik er nog eens onrustige patroontjes in moest gaan tangelen. Nu houd ik ook normaal van erg fijn en friemelig tangelen,maar ik vond hier geen beginnen aan. Ik vind die sjabloon eigenlijk helemaal af als mandala en meer iets als kleurplaat ipv een  zendala die je kunt vullen, dus..................ik heb me wel aan het patroontje MR.E gehouden wat eigenlijk een soort wormen ketting moet voorstellen, ik heb het ook nog in een ronde vorm getekend, Daarna  heb ik  Cruffle als onderkant gebruikt en de bovenkant is een onrustig kruispatroontje geworden, hetgeen ook de bedoeling was. het resultaat vind ik mwahhhhh,maar goed!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten