vrijdag 22 november 2013

ATC WU 103

Deze uitdaging ging vooral om lievelingspatroontjes van alle clubleden. Ieder mocht zijn lievelingspatroontje opgeven ,maar ik kon eigenlijk niet kiezen, zoveel had ik er !! Dan kon je uit verschillende strings kiezen. Deze mocht je vullen met je eigen favoriete patroontje en je moest minimaal 2 patroontjes van de andere leden tangelen.
Ik heb gekozen voor string 6, deze had ik nog nooit gebruikt. Verder heb ik uiteraard Betweed en Paradox gebruikt, die staan bij mij wel bovenaan. N Zeppel, Printemps, Punzel en Divadance vind ik allemaal leuk,maar gebruik ik bijna nooit. Tipple is handig om gaatjes op te vullen en Henna Drum vind ik ook erg leuk,maar is hier misschien net te veel geweest,maar het staat erop en ik kan niet gummen!
Verder geschaduwd en vind het een leuke zentangle geworden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten