zondag 19 januari 2014

Wens mandala Januari 2014

Deze maand was het thema om een verwachting of wens mandala op te zetten voor 2014
Dat kostte enig denkwerk. Ik wist wel al snel dat het een nummerologische mandala zou worden,maar wat had ik te wensen?? In ieder geval hoop ik dat ons huis na bijna 3 jaar verbouwen dit jaar af komt.

Verder zal ik uit leggen wat de symbolen voor mij betekenen en wat ik hoop, wens en verwacht in 2014.
Ik heb me niet helemaal aan de kleuren van de nummers gehouden en ik heb wel alles netjes verdeeld over de hoeveelheid punten,maar anders dan normaal heb ik het niet allemaal via de lichtbak getekend,maar alles met de hand, dus het kan dat hier en daar de symbooltjes niet geheel gelijk van vorm zijn.

De 2 is een hart en staat voor liefde voor iedereen en ook mezelf.
De 0 is een ring met en palmtak wat staat voor vrede in de wereld.
De 1 is een slang en staat voor gezondheid.
De 4 is  ons huis en ik wens dat het dit jaar klaar komt met verbouwen.
De  7 is de som van deze nummers en daar heb ik de Lotusbloem voor getekend,dat staat voor innerlijke groei en verbondenheid met het universum.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten