zondag 30 maart 2014


Mildred Galliher van the Zentangle Exploration opperde het idee om met de letters van je voornaam een zentangle te maken. Zij had ook al bij het hele alfabet nummers gezet die de hoeveelheid verschillende patroontjes omvatte die met die letter begonnen en waar je dan uit kon kiezen. Alleen bleek dat die  in een boek stonden, wat ik niet bezit. Toch vond ik het idee wel zo leuk dat ik er mee aan de slag ging.

Maar ik vind het eindresultaat erg tegenvallen. Waarschijnlijk door de combinatie van de door mij gekozen tangles,maar goed. Ook op de tangle patroontjes pagina is genoeg keuze per letter, dus ik kan het altijd nog eens maken.
Eerst heb ik een verdeling gemaakt door een string te verzinnen die uit 7 vlakjes bestond, aangezien mijn naam 7 letters heeft.
De gebruikte patroontjes zijn : Cruffle, Auraknot, Rixty, Merryweather, Echoism, Laced en Archer.
Bijna allemaal patroontjes die ik wel leuk vind, maar bv de auraknot komt niet goed tot zijn recht, omdat ik t erg klein heb opgezet, jammer!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten