zondag 20 april 2014

Tangle Agenda Week 16

Ik ben al dagen aan het tangelen!! Mijn boekje wat ik als agenda gebruikte kan ik niet meer goed gebruiken, omdat de bladen te glad en glanzend zijn. De pen doet het op een gegeven moment niet meer en dan moet ik hem op gewoon tekenpapier krassen of even nat maken en dan kan kan ik weer verder. Dit is niet fijn werken. Nu is een mede clublid van de Art TangleClub, genaamd Efie zo lief geweest om de voor haar extra gekregen agenda's aan te bieden aan liefhebbers. Mede door bovenstaande problemen heb ik me opgegeven en  hoorde gelukkig bij de ontvangers. Donderdag heb ik hem met de post ontvangen. Fijn, ik ben er super blij mee. Had week 16 in afwachting uitgesteld en heb de afgelopen vrijdag 7 patroontjes gemaakt. Gisteren en vandaag uren getangeld, want ik wilde alle patroontjes die ik al gemaakt had in mijn boekje natuurlijk in deze agenda overmaken.
Ben op week 14 en 15 al zover...........eerder heb ik toch geen rust!!!
Het gaat sneller, want de  dag grootte is maar de helft van wat ik had, hetgeen alleen inhoud dat ik niet zo veel variaties van hetzelfde patroontje kan maken, maar ja het gaat toch in eerste instantie om het originele patroon.

Maar nu week 16.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten