vrijdag 20 juni 2014

Joey"s Weekly Tangle Challenge 13

Ik heb weer een nieuw iemand ontdekt via een berichtje van een andere tangelaarster in een Facebook berichtje. Leuk.
Deze vrouw heet Joey en woont aan de West kust van Canada. Ze heeft een leuke website waar je kunt rondneuzen en zij schrift sinds een aantal weken iedere maandag een nieuwe uitdaging uit. Uitdaging nummer 13 was Zentangle in een cirkel. Je mocht zelf bepalen hoe en met welke zentangles je hem vulde ,als het maar binnen de cirkel bleef. Heerlijk getangled.



3 opmerkingen:

  1. Hello Carmela,
    I have added your zentangle to the Link Up.
    To add your zentangle next time you:
    Type your name and URL in the box and press enter.
    Choose the box thumbnail from your website.
    You should then see your thumbnail image and click ok.
    It takes a minute to show up but if you refresh about 15 seconds, you should see your thumbnail on my blog.
    I hope this helps and that you can read this? Glad to have you share your artwork with us!
    All the best,
    Joey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je een link voor mij?
    Ik vind jou uitwerking prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je een link voor mij?
    Ik vind jou uitwerking prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen