vrijdag 1 augustus 2014

Its a String Thing 51

String 51 was deze keer aan de beurt. Eigenlijk heel simpel, 2 brede en 2 smallere diagonale lijnen.
Okè, die stonden snel op de tile. Deze string is verzonnen door Laura Farmer. Omdat we haar string gebruikten werden er 4 patroontjes met een F voorgeschreven en daar mocht je er zoveel of zo weinig je zelf wou van gebruiken. Ik heb ze alle 4 gebruikt, maar vind het geheel wat statisch geworden. Ook zijn alle patroontjes aan de drukke kant, dus echt een mooi geheel vind ik het niet.
Ik heb geprobeerd wat variaties van de patroontjes aan te brengen alsook de richtingen veranderd.
De patroontjes heten: Facets, Fandango, Fancy Nancy en Falz. Ook weer goed geschaduwd met grijs potlood.
Toch vind ik het de laatste tijd moeilijk om de werkstukje scherp verkleind te krijgen na het scannen, dt is jammer, maar ik weet geen andere manier.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten