maandag 11 augustus 2014

Mandala Symbool Roos

Voor de maand Augustus was het symbool de Roos en op zich is dat niet zo moeilijk om te tekenen,maar het kleuren ging me deze keer minder goed af.
Eerst was het rood, wel maar dunnetjes en als ondergrond niks mis mee, maar ik vond het toch niet mooi.
Toen heb ik verschillende kleuren roze en wat andere roodtinten zoals karmozijnrood steeds lichtjes in laagjes rondjes draaiend eroverheen gekleurd.
Ook moest er natuurlijk geschaduwd worden en ik heb daar zelf wat paars voor gebruikt. Toch vind ik het resultaat matig geworden. de steel en de blaadjes zijn volgens mij wat beter gelukt,maar het ging om de roos.

Hoe mooi een roos ook is, de steel is zelden zonder doornen en net als je levenspad kun je je goed prikken onderweg. Maar net als de roos is het de kunst het mooie te blijven zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten