dinsdag 9 september 2014

Art Tangle Club WU 145

Een Tri (t)angle moesten we deze keer maken. De patroontjes die we moesten gebruiken waren Footlight en Zinger en een patroontje naar keuze.
Ja, als ik de keuze krijg word het bijna altijd Betweed, dus nu ook.
Je moest een object ergens, maar niet in het midden op je werkvlak tekenen, dat werd een hartje bij mij. Vandaar moesten 3 lijnen getrokken worden naar de buitenkant en zo krijg je dan een leuke string en verdeling van je werkvlakken.
 Zelf vind ik het een verrassend en leuk geheel geworden., Ik heb hier en daar geschaduwd en ben tevreden!



2 opmerkingen:

  1. Very pretty tangle, love how Betweed grows out of the heart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carmela, zou je mij je adres willen mailen?
    Je hebt namelijk de give away op mijn blog gewonnen.
    Liefs, Melanie
    ( scrappen@xs4all.nl)

    BeantwoordenVerwijderen