dinsdag 16 september 2014

DZS September Paisley.

Voor de Dutch Zentangle Swap was de opdracht voor september om 2 ATC kaartjes te maken met het patoon Paisley. Eeen gekleurd en 1 zwart/wit.
Eerst heb ik het patroontje een gegoogeld en kwam zo op allerlei motiefjes uit in een soort druppelvorm.
Daarna aan de slag gegaan. Een swap is een ruil en als je je ervoor in schrijft krijg je een naam van iemand anders waar jij dan deze kaartjes voor moet maken.
Het is erg leuk om te doen, maar je moet wel maar afwachten of de ontvangster het mooi vind, dus ik probeer altijd nog extra mijn best te doen.
De gekleurde is niet helemaal geworden wat ik ervan verwacht had, het was mijn bedoeling een soort halve zonnebloem te maken,maar is niet geheel gelukt vind ik zelf.
Met zwart/wit heb ik dan weer minder moeite en ik vind deze dan ook best leuk geworden.
Ik heb er in ieder geval met plezier aan gewerkt en hoop dat het een beetje in de smaak valt.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten