dinsdag 23 september 2014

Joey's Weekly Challenge 27

String 12 was de opdracht. Wat een leuke string. Ik was hem nog niet tegengekomen. Maar toen.....
Hij moest gevuld worden met Cayke, dus het is eigenlijk  een monotangle.
Het patroontje vind ik erg leuk,maar maak daar maar eens iets van als je alleen dat mag gebruiken en in deze vorm.
Toch vind ik hem ondanks de grotere moeilijkheidsgraad wel leuk geworden.

Ik heb hier en daar een wat dikkere stift gebruikt en hier en daar geschaduwd om er wat diepte in aan te brengen.




6 opmerkingen:

  1. Wow, your monotangle version ist also very very beautiful! I really love the big "cakes"! :)

    Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very pretty monotangle. I love the different versions of cayke you have used.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful tile, Carmela! You really did a fabulous job on this monotangle.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like the difference in the dark and light. Nice monotangle.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap dat dit gelukt is in een monotangle! Daar heb ik me niet aan gewaagd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen