donderdag 29 januari 2015

Its a String Thing 77

Adele heeft deze uitdaging al een beetje aan Valentijn gewijd.
De string bestond uit ronde vormen en liet me wat aan Yin/Yang denken.
Ze had vanwege valentijn alleen 4 hartpatroontjes uitverkoren en ik heb ze allemaal gebruikt.
In het midden Heartstings en heb hem als middenlijn tussen de vlakjes gebruikt. In de beiden grotere middenvlakjes HeartRope, aan de linker buitenkant  Heartvine en aan de rechter buitenkant Luv-A.

Leuk deze uitdaging, ik hou van ronde vormen en van hartjes, dus deze was op mijn lijf geschreven.
Lovely!!!



3 opmerkingen:

  1. Grappig is dat, ik houd helemaal niet van hartjes en Valentine en jij wel. Toch hebben we allebei met veel plezier deze tile gemaakt :-)
    Ik vind jouw tile leuk en speels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really love the way you did luv-a. Lovely tile. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You did beautiful work! It is very free-flowing.

    BeantwoordenVerwijderen