zaterdag 31 januari 2015

Square One Quandary

En op vrijdag schrijft Chris Titus weer een uitdaging uit om met een vast patroontje al dan niet gecombineerd met andere een zentangle te maken.
Quandary was nu aan de beurt. Ik vind het een erg mooi patroontje, maar kom er altijd mee in de knoop. Het lijkt een soort simpel bloemetje, maar dat is het niet, het zijn eigenlijk allemaal 3 hoekjes gemaakt van een langwerpig vormpje en als e dit goed doet en telkens an de goede kant vermeerderd krijg je een mooi doorlopend op bloemen gelijkend patroon.
Normaal tangle ik  vrij klein en nu besloot ik het eens wat groter op te zetten en heb eerst een rij onder elkaar gemaakt ( met potlood uiteraard)
Vandaar verder gegaan en zie daar, het is gelukt.
Maar nu vond ik het geheel eigenlijk erg saai geworden.
Ik heb daarna alle  vlakjes ingevuld met patroontjes, ertussen lijntjes getrokken,( dit noemen ze aura's) en daarna wat schaduw aangebracht.
Ik ben toch blij dat het deze keer wel gelukt is er iets leuks van te maken.



1 opmerking:

  1. Very nicely done. I thought it boring too, at first. But I put the same tangle inside each "petal", I didn't think of putting tangles between them. Very good.

    BeantwoordenVerwijderen