dinsdag 10 februari 2015

DZS Februari Rose String















 


Februari Uitdaging om te versturen.

Voor de Dutch Zentangle Swap group mocht je kiezen uit 2 strings en ik koos voor de rose-string.
Je mocht er zelf patroontjes voor kiezen als je maar in een vlakje het rose patroontje maakte.
Verder mocht het zwart/wit of kleur worden.

Ik vond het een leuke uitdaging en een mooie vorm. Je had wel veel vlakjes te vullen.

In het midden heb ik het rose patroontje gemaakt en voor de rest 12 andere patroontjes gebruikt. Ik had met potlood geschaduwd, maar vond dit toch wat saai.
Heb er daarna nog wat kleuraccentjes met rose/lila en groen aan gegeven.
Deze swap heb ik op de post gedaan en heb net gehoord dat hij ontvangen is en dat de ontvangster hem leuk vond.
Gelukkig, want dat is toch wel altijd even spannend. Ieders smaak verschilt.



Rose-String


FEBRUARI-SWAP 2015: ROSE-STRING









4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige zia is dit, Carmela! De schaduw is erg goed gedaan, de tangles goed gekozen en de zachte kleuren doen het ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi Carmela! en inderdaad met kleur erbij heeft je zendala net ietske meer!.. goed gekozen patroontjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice Carmela. Also good color choices for that rose string. Your snake is cute too.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful zendala with the rose string! Wonderful your choice of tangles!

    BeantwoordenVerwijderen