woensdag 4 februari 2015

Its a String Thing 78

Vanwege de komende Valentijnsdag blijven we in de hartjes.
Ik hou van hartjes, maar nu zijn alle uitdagingen met hartjes.
Er zijn veel verschillende hartvormige patroontjes,maar ja op een gegeven moment heb ik de hartjes wel gezien.
De stringvorm is ook door Adele zelf gemaakt en dat was een kleine hartje boven en een groter onder, waarin dus hartjes patroontjes gezet moesten worden.
De patroontjes zijn Heartline, Hearty, LG en LoveLine.
Ik heb allen gebruikt en om toch een mooier geheel te krijgen heb ik alles met elkaar verbonden door aura's te maken.
Nu heb ik het wel gehad geloof ik met de hartjes.



1 opmerking:

  1. Very good use of patterns that I felt were too similar to allow much variety. I tried but did not like my results. Your use of auras was very wise. I will start using auras more often. Your tile is beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen