woensdag 27 mei 2015

Cirkelmandala

Daar we bij de mandalaclub bezig zijn met de symboolkaarten en er toch weinig meer gewoon getekend en gekleurd word werd er gevraagd of er iemand was die een leuke opdracht wilde en kon maken.
Cora van Diem meldde zich en maakte voor ons een cirkelsjabloon met beschrijvingen en voorbeelden hoe we de opdracht konden uitvoeren.

De 6 deling  en cirkel waren  geen punt, maar daarna ging ik ergens de fout in en heb er zelf maar een draai aan gegeven.
Het is niet helemaal loepzuiver rond, want het meeste is uit de hand gemaakt.


Omdat Fenji weer geopereerd is en we hopen dat 3 x scheepsrecht is en de hechtingen nu blijven zitten had ik tijd genoeg, want ik wil zoveel mogelijk thuis zijn nu.



Natuurlijk mag mijn lievelingskleur groen niet ontbreken en ik heb heerlijk kunnen ontspannen met tekenen en kleuren.

Het heeft me goed gedaan.




1 opmerking:

  1. heel mooi Carmela! Je Mandala…..maar ook de foto van Fenji! Wat een mooierd! Hoop dat nu ales goed gaat met de hechtingen en hij snel weer opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen