maandag 15 juni 2015

Diane & Carolien 10

Deze 10e uitdaging stonden weer 3 letters op het programma, maar welke?
Een letter moest met een # beginnen en dat betekent dat er ook patroontjes zijn die beginnen met een cijfer. Daarna de C en de R.
Dat had ik wel een enkele keer gezien,maar zij hadden een link gezet naar een pagina met allemaal patroontjes die met een cijfer begonnen.
Jee zeg zoveel.
Ik heb het patroon 2xV genomen, nooit van gehoord of gezien, maar heel erg leuk. Dit heb ik diagonaal in het midden gezet.
Boven heb ik Cyme gemaakt en onderaan Rixty.
Verder heb ik met potlood wat accentjes aangebracht.




3 opmerkingen:

  1. Wauw, deze vind ik heel mooi. De 2xV geeft een prachtige verdeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het prachtig geworden!

    Bedankt voor het meedoen met onze 'Challenge'!
    groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am glad you figured out what # meant - we should be been clearer!! This turned out wonderfully!! Beauty!! Thank you for joining in!! :)

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/06/my-diane-caroliens-c-r-challenge-entry

    BeantwoordenVerwijderen