dinsdag 21 juli 2015

Dutch Zentangle Swap Juli

Deze uitdaging was om  een zomerse Zendala bloem te maken voor 1 andere swap partner.
De maten moesten ongeveer 12 cm doorsnede zijn en je moest in ieder geval het patroontje Flux en het patroontjeThing in the middle of a Thing gebruiken en er moest kleur in zitten.
Verder kreeg je een voorbeeld voor een 6 of 12 bladige bloem of je mocht een vrije bloem maken.
Dat laatste heb ik dus gedaan.

Nu ben ik gek op zendala's en op bloemen of bloempatroontjes, maar kleur hoeft voor mij niet zo nodig in de zentangles.

Maar ik heb me wat kleur betreft toch  in de bocht gegooid.......


Ik vond het erg leuk ontwerpen en ben zelf erg blij met het eindresultaat.
De kleur was wat moeilijk, maar Flux in het groen, Het Thing enz. in het geelgoud en hier en daar nog wat gelige accentjes en ik vond het kleur genoeg.
Hopelijk vind de ontvanger hem ook erg leuk.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten