woensdag 8 juli 2015

The Bright Owl 101

Yeah, Erin Koetze van The Bright Owl is back, tenminste deze week.
Mijn favoriete uitdaging om aan mee te doen.
Ze had voor deze week een vrij simpele sjabloon gemaakt, maar iedere sjabloon is er een en deze lende zich uitstekend voor mijn nummer 1 favoriet en dat is Betweed.
In de ovaaltjes op het einde heb ik Cootie gemaakt, nooit gezien en gehoord, maar dit kreeg ik van mijn swappartner in de juni-uitdaging en zij had dit in een vierkant raster gemaakt.
Toen heb ik goed gekeken hoe ze het gemaakt heeft en dit dan in de ovaaltjes ingepast.
Ik heb heerlijk ontspannen en blij eraan gewerkt.
Verder hoop ik dat Erin de tijd blijft krijgen om weer als vanouds iedere week een uitdaging voor ons te maken.





12 opmerkingen:

  1. Super mooi gedaan Carmella - lijkt net of er allemaal mummy oogjes naar me kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I can tell when you really like what you are drawing, you take your time and then your line work improves. Very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice work. We used the same tangle. Interesting how they look so much different. That is one of the things I like about Zentangle®. There is so much room for individuality. Nice shading on the Betweed also. Like how it looks layered.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat is Betweed hier prachtig! Die Cootie ken ik ook niet, maar vind het leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful Zendala, Carmela. I also was thinking about using Betweed; it seems the perfect tangle for this challenge. And I certainly hope that Erin is back on a regular basis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love betweed, how can you not! Great zendala

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful Betweed! Although all the little eyes watching me is making me feel very self-conscious. :)
    Nice work!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Have always admired your work. This one is very striking and reminds me a little of Halloween. LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely tile Carmela, the centre is so neat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Absolutely beautiful and very elegant zendala! Great use of Betweed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I really like what you did with this template. It's beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen