zaterdag 3 oktober 2015

Square One Jalousie

De week mochten we met Jalousie stoeien.
Ook een patroontje wat best leuk is en waar je allerlei variaties mee kunt maken ,maar wat ik ook niet vaak gebruik.
Het is eigenlijk een rasterpatroontje en als er een mono-tangle van word gemaakt, lijkt het me wat eentonig of saai worden.
Ik begon om een soort spiraal op te zetten en daar van binnen naar buiten dit patroon in te tekenen.
Dit was echter geen succes, dus dat had ik snel gezien en dit belandde in de prullenbak.
Daarna opnieuw begonnen en zette ik een ruit in de tile, dit verdubbelt en daarin Jalousie getekend.
Dat beviel me al beter, maar vond ik te kaal.
ineens gin mijn hand gebogen lijnen maken en zie hier het resultaat.
In de lege witte vlakken wilde ik eerst nog een ander patroontje maken, maar voorzichtig met potlood geprobeerd en toch maar uitgegumd.

Uiteindelijk vind ik het zo toch wel aardig geworden en dat wit stoort me bij nader inzien toch niet.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten