zondag 15 november 2015

ATC WU 208

Voor deze uitdaging moesten we een zendala maken met patroontjes van Sue Jacobs.
In haar  galerij had ze 27 patroontjes gezet.
Sommigen voor mij nieuw, anderen kon ik al.

Dus ik koos uiteraard voor nieuw voor mij.
En ook geen gemakkelijke patroontjes bleek bij de uitvoering.
Ik heb het via haar stappenplan gemaakt en van de 4 patroontjes die ik heb gebruikt, ben ik met 2 de fout in gegaan.
Toch vind ik het wel een grappig resultaat, ook al vind ik het hier en daar wat slordig uitzien, maar ik kreeg het niet anders.......

Ik ben begonnen met in het centrum Octonet te zetten. In de lege ruimte van binnen heb ik Galileo gezet.
Toen de buitenrand met Adeline gevuld, wat zoals jullie kunnen zien niet helemaal, of helemaal niet symmetrisch is gelukt.
 Dit patroontje vind ik echter zo leuk dat ik het vaker ga gebruiken denk ik, maar zonder het stappenplan. Moet ik nog even uitvogelen hoe het mooier kan.
In de ruimte ertussen heb ik Zhostovo gezet, ook prachtig, maar misschien komt het meer tot zijn recht als het wat groter word opgezet.


Al met al ben ik toch tevreden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten