zaterdag 20 februari 2016

Zen Gems Serie

De laatste maanden was iedereen in de ban van Zen Gems in de zentangle wereld.
Ik vond het wel leuk en er kwamen genoeg uitdagingen voorbij waarbij de opdracht was om in ieder geval 1 Gem in je werk te verwerken.

Op een gegeven moment had ik er genoeg van, want als je het eenmaal door hebt hoe het moet is het leuk, maar niet om er ieder werk mee te vullen, tenminste vind ik.

Ik heb het even gelaten voor wat het was, maar bij de laatste swaps en van de zentangle club en van Zenuari heb ik voor beide 3 series gemaakt en tot nu toe van de ontvangers gelukkig een positieve reacties gehad.

De Gems heb ik allemaal op 1 dag gekleurd en geaderd en daarna op verschillende dagen de omgeving gemaakt, dat was het moeilijkste.
Maar als ik het zo bekijk, zijn ze allemaal verschillend geworden en vind ik ze zelf ook wel geslaagd.

De eerste 3 waren voor onze internet Zentangle Club.







De volgende 3 waren voor  de Zenuari swap, waarvan er 1 naar Nederland, 1 naar Duitsland en 1 naar Canada ging.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten