vrijdag 1 april 2016

Art Tangle Club WU 226



Magda wilde weer iets doen met de kaartjes van het kruidvat. Dit waren toen 2 setjes, maar ik heb maar 1 gekocht, waaronder niet deze.

Nu was dat geen probleem, omdat ik het zo kon kopiƫren en uitprinten.
In het midden stond een bloem en daaromheen het zentangle patroontje Molygon.
Magda had het in dit voorbeeld al getekend.
Naar mijn persoonlijke smaak vind ik de binnenste blaadjes te dicht op de bloem staan en nu heb ik net die tot mijn spijt achteraf ook nog met een te zwaar patroontje volgetangeld.
Nu vind ik het jammer dat net het patroontje Ecalin waar ik de bloemblaadjes mee gevuld heb een beetje in het niet vallen.
Maar goed het is wat het is.





                                                       En hieronder de lege sjabloon.


    
                                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten