zaterdag 12 november 2016

Art Tangle Kunst WU 244

Deze week had Adri voor ons de weekuitdaging gemaakt en zij had een patroontje gevonden wat een mix was van Auraknot met Paradox = Fabulous.


Er was een beschrijving en een plaatje als voorbeeld bij.
Nu ken ik beide patroontjes goed en heb met beiden geen probleem.
Toch heb ik blijkbaar niet goed gekeken hoe het in elkaar steekt, want ik heb Alleen in iedere punt van de ster 3 lijntjes paradox gezet en toen verder alles met Paradox gevuld.
Met beter kijken naderhand zag ik dat het de bedoeling was om alleen het midden met Paradox te vullen.

Maar goed , ik vind dit ook wel wat hebben.
Wel heb ik een beetje spijt ervan dat ik de hele tekening met de laatste nieuwe aanwinst getekend heb.
de pen met maar 0.03 dunte. In dit geval is hij misschien net te luchtig geworden.
Nou , weet ik dat ook weer, ;-)

Daarna wat schaduw aangebracht, zonder gaat haast niet meer.
Vroeger wist ik niet hoe en waar de schaduw moest komen ( nu ook soms niet) maar  om nu een Zentangle zonder schaduw te maken, maakt het net niet af.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten