dinsdag 3 januari 2017

Zenuari 2017

Anoeska Waardenburg heeft voor januari, net als vorig jaar iedere dag een leuke tangle uitdaging gemaakt, die je kunt volgen als je wil en ze heeft de uitdagingen op haar Facebook pagina gezet.

Ik vind het erg leuk om te doen, maar niet alle thema's liggen me, dus ik selecteer welke ik wil maken.

Vandaag een zentangle landschapje en ik heb de volgende patroontjes gebruikt:
Beneden staat Abeko, 
Aan de linkerkant Antidots, rechtsboven Arukas en in het midden Zinger.

3  Landschapje



Deze keer Dramatische patroontjes. Door het midden My-Swing, rechtsboven Zonked en linksonder Printemps



4  Drama 


Dag 5 mocht je op Bijou maken, dat zijn de kleinste tiles.
In het midden staat Floral Waves Boven heb ik Abundies gemaakt en onderaan Phroz.

Drama

Dag 6 , omdat je toch vaker zoekende bent naar welke patroontjes je wil gebruiken nu een gemakkelijke, alleen maar patroontjes gebruiken die met 1 letter, bv van je voornaam.
Nou, niet echt gemakkelijk voor mij, want er zijn zooooooooveel leuke patroontjes die met een C starten.

Ik heb er maar een diagonale rand tangle van gemaakt.
De namen:, Candleglow/ Cbun,/ Csix/ Calix /Camelia/ Cayke/ Chard/ Cake/ Crosco


Dag 6 Alpa tangle


Dag  8 Een Zendala, mijn favoriet


Dag 10 Sneeuwvlok


Dag 11 Rechte Lijnen

Dag 12 Graphite



 Dag 13 Monotangle Birds on a Wire






1 opmerking: