dinsdag 1 augustus 2017

Diva 327

De gastblogger van deze week was Henrike Bratz en zij was pas in Lissabon geweest waar ze en dat weet ik uit eigen ervaring heel veel patroontjes overal ziet. in de gebouwen, ramen,deuren en plafonds.
Als je goed om je heen kijkt zie je overal zentangle.
Henrike heeft geprobeerd een eigen Lissabon fragment patroontje te maken.
Het patroontje Diva Dance is een van haar favorieten en nu was har uitdaging om beide patroontjes al of niet met meer patroontjes samen te verwerken in een creatie.
Nu had Square One als patroontje van de week Flovine opgegeven.

Ik was een beetje ongelukkig met de groenteschaaf omgegaan en had een flinke snee in mijn wijsvinger opgelopen....... beetje moeilijk tekenen.
Daarvoor heb ik de 2 uitdagingen weer samengevoegd en alledrie de patroontjes gebruikt.
Redelijk gelukt geloof ik, ondanks het niet goed vast kunnen houden van de pen.




8 opmerkingen:

  1. This is good. You have that Lisbon Fragment exactly - nice work.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It looks like a beautiful flower against a trellis. Very nice! Hope your finger heals quickly. Those knives can really be dangerous!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als achtergrond doet ie het geweldig, Diva Dance doet me net als Jean denken aan een prachtige bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I really like your composition. It looks like a rose on a trellis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch erg mooi geworden, ondanks je vinger :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Like Diva Dance "rose" in the middle of the tile. You did very well with Lisbon fragment, a difficult tangle in my estimation.

    BeantwoordenVerwijderen