donderdag 10 augustus 2017

Mandala Steen

 Vorige maand had een vriendin een stuk of 30 stenen voor me meegebracht uit Frankrijk.
Die wilde ik gaan bewerken met pen of verf.
Met pen zou het een zentangle worden, maar ik had een tijd geleden een Tutorial gezien van het stippen volgens de Aboriginal methode in de vorm van een mandala.

Nou, vandaag was de dag.....................
Alle spullen uitgehaald, steen op de tafel en begonnen....................toch lukte het niet zo goed, tenminste, het lukte wel,maar zag niet uit.
Dan maar alle verf er af gewassen en opnieuw beginnen.
Heb ik toch maar eerst een tutorial opgezocht en bekeken en toen weer gestart.
De fout die ik maakte was om geen zwarte cirkel als eerste te zetten en als 2e had ik alle stippen even met een even groot houtje gemaakt. Dus eerst een zwarte cirkel, toen het filmpje bekeken.
De cirkel was droog en toen kon ik beginnen.

Erg leuk om te doen, nu nog niet heel ontspannend, hahaha, eerst leren hoe het moet.
Maar ik ben meer dan tevreden met het 1e resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten