dinsdag 17 april 2018

WU 299 Zenbutton

Toen  in februari Valentangle uitkwam van Marguerite Samama heb ik geen tijd gehad om er iets van te maken.
Maar een opdracht genaamd de zenbutton bleef maar door mijn hoofd spoken.
Prachtig vond ik dat en was vastbesloten deze ooit te maken.
Nu dat moment kwam deze week toen de weekuitdaging deze opdracht was.
Het zal niet mijn laatste zenbutton zijn.
Ik vind het geweldig om te doen en ga er ok eens met kleur aan beginnen als ik tijd heb.
In de buitenste ringen heb ik met wit potlood ook nog een rand gezet, maar dat is helaas niet goed zichtbaar.
Ook heb ik de randen dik aangezet met potlood en  wat uitgedoezeld, maar de scan maakt het niet echt mooi!
                                                                                                                                                                                                                                                               


Geen opmerkingen:

Een reactie posten